عکس های متحرک با موضوع دست

بهترین روش تبلیغات در تلگرام یا کسب درآمد از تلگرام

تلگرام با بيش از ميليونها کاربر فعال در ايران به بهترين بستر اطلاع رساني براي تبليغ شما تبديل شده است و تاثيراتي در اقتصاد هم داشته و بسياري از جوانان باهوش ايراني با استفاده از اطلاع رساني تبليغ شما به اعضاي خود در تلگرام به کسب و کار خود و شما رونق داده‌اند. اخيرا تعداد کانال‌هاي تلگرام از چند ميليون بيشتر شده و صاحبان کانال‌ها مطالب جالب توجه و اطلاعات مفيد را در کانال‌ها منتشر مي کنند و ميليون ها نفر را سرگرم مي‌کنند. حال اينکه در کنار سرگرمي، اطلاع رساني خدمات و محصول شما مي‌تواند بسيار موثر واقع گردد.

 

تلگرام يک شبکه‌ي اجتماعي بزرگ و تاثير گذار در ايران است که ميليون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها ايراني در داخل و خارج کشور را با هم مرتبط ساخته، جاي بسياري از وب سايت‌ها و مجلات را گرفته و مبتکران روزبه روز با ايده‌هاي جالب توجه از طريق کانال‌ها و بات هاي تلگرام کاربران را شگفت زده مي کنند.

معرفي بهترين روش تبليغات در تلگرام و کسب درآمد از تلگرام

به تازگي يک تيم خلاق و قدرتمند ايراني جالب ترين ايده در پلتفرم تلگرام را پياده سازي کرده‌ اند که روش جديدي براي ارائه ي تبليغات شما و همچنين راهکار جذابي براي کسب درآمد کانال هاي جذاب و پر کاربر است.

فاربيت نام سيستم تبليغاتي جديد تلگرام است که تبليغات کليکي در بستر تلگرام را ارائه مي دهد و براي اولين بار است که چنين روشي از تبليغات و اطلاع رساني در شبکه هاي اجتماعي در ايران اجرا مي‌شود.

بر خلاف تبليغات سنتي در بيلبوردها و رسانه هاي صوتي و تصويري، در اينجا لازم نيست از کاربران انتظار داشته باشيد که پس از ديدن تبليغ شما، نشاني وبسايت يا شماره ي تلفن شما را به خاطر بسپارند. بلکه شما مي‌توانيد تبليغ خود را به گونه اي طراحي کنيد که کاربران تنها با يک کليک بر روي تبليغ شما به وبسايت شما يا به کانال تلگرامتان هدايت شوند يا با شماره ي تلفني که مد نظر شماست، تماس بگيرند. همچنين مي توانيد کاربر را به طور مستقيم به صفحه ي اينستاگرام خود، صفحه ي برنامه‌ي خود در کافه بازار يا اپ استور، آگهي خود در ديوار، آلبوم موسيقي خود در بيپ تونز و مانند آن هدايت کنيد.

 

امکانات جالبتر فاربيت براي تبليغات کنندگان

تبليغات براي ميليون ها کاربر کانال هاي تلگرام نمايش داده مي شود و فقط بابت کاربراني که کليک مي کنند و وارد کانال تبليغ کننده مي شوند مبلغي از حساب کسر مي شود .

فاربيت با استفاده از روش هاي مختلفي که با محاسبات هوشمند همراه است، کليک هاي تکراري را تشخيص مي دهد و از شمردن آنها خودداري مي کند. بنابراين در صورتي که يک نفر در يک بازه ي زماني مشخص بيش از يک بار بر روي تبليغ هاي شما کليک کند، با وجود اين که آن فرد هر بار به مقصدي که شما تعيين کرده ايد، هدايت مي شود، تنها هزينه ي يک کليک براي شما منظور مي شود يا در صورتي که تبليغ شما با عنوان نامناسبي بر خلاف قوانين فاربيت نمايش داده شود، بازديد کنندگان تبليغ شما را مشاهده نموده اما هيچ هزينه اي براي شما منظور نمي‌گردد.

 

شما مي توانيد تبليغ کانال تلگرام خود را نيز با هزينه اي بهينه انجام دهيد. تبليغات تلگرام از طريق سامانه تبليغاتي فاربيت بيشترين بازدهي از نظر هزينه به شما ارمغان خواهد آورد. شما در سامانه فاربيت مي توانيد تبليغات خود را در گروه تبليغات تلگرام نيز به آساني انجام دهيد

بهينه هزينه کنيد

با تبليغات در فاربيت، هزينه ي تبليغاتي بسيار کمتري در مقايسه با هزينه ي سنگين تبليغات در بيلبوردها و رسانه هاي صوتي و تصويري مي پردازيد و در ضمن، فقط به ازاي کاربراني هزينه مي کنيد که به تبليغ شما علاقه دارند و با کليک بر روي آن قصد دارند اطلاعات بيشتري درباره ي شما کسب کنند.

 

از مشاوره ي تبليغاتي رايگان بهره ببريد

در صورتي که مي‌خواهيد در فاربيت تبليغ کنيد و نگران کارآمد نبودن تبليغ خود هستيد، مي توانيد از کارشناسان ما کمک بگيريد. کارشناسان ما آماده اند تا در زمينه ي طراحي تبليغ، تنظيمات مربوط به هدفمندي و موارد ديگر به شما کمک کنند. کافي است با کارشناسان خبره ما تماس بگيريد تا از مشاوره تبليغاتي رايگان ما بهرمند شويد.

 

آدرس سايت فاربيت

عكس متحرك باموضوع عشق

 

                                                                                      

عکس متحرک ماهیان ،دلفین ،انیمیشن ماهیان

                            

 

                                 

عكس متحرك وانيميشن ماهیان واکواریوم

         

   

 

عكس متحرك با موضوع مدرسه

 

 

عكس متحرك به مناسبت سال نو ،سال نو مبارك کارت پستال سال نو, تحویل سال نومبارک, نوشته متحرک برای نورو

 
  









 
  




 








































































 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

       

 

 

 

 
 

 

 

 

  

 

     

 

عكس متحرك به مناسبت تحويل سال نو، تصاوير ومتن متحرك سال نو،

 

 

 

 

  

 

 

 

عكس متحرك زيبا از موضوعات مختلف

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

عکس متحرک زیبا از حیوانات مختلف

 

    

 

عكس متحرك ازستاره هاي درخشان وآتش بازيسري 2